Jeugd Sponsor Actie stopt per direct
Elke deelnemende club ontvangt € 1.000,-

Door het coronavirus leven we in andere tijden dan normaal. Als mens of organisatie dwingt dit je om maatregelen te treffen die je normaal gesproken niet zou nemen.

Met spijt in ons hart kondigen we hierbij aan dat de Jeugd Sponsor Actie per direct stopt. We zijn genoodzaakt de uitgifte van de Jeugd Sponsor munten te stoppen, omdat we in onze filialen handcontact zoveel mogelijk moeten vermijden.

We hebben daarom besloten om elke deelnemende club of vereniging € 1.000,- aan sponsorgeld uit te keren. Dit bedrag is voor elke deelnemer gelijk, omdat vanaf heden het inzamelen van munten gestopt is. Ook het Jeugd Sponsor Gala zal helaas niet doorgaan. Wij hopen dat u dit sportief op zult vatten en begrip heeft voor deze beslissing.

Ingehaald door de tijd en snel veranderende omstandigheden is het voor Poiesz Supermarkten niet mogelijk om alle communicatie over de Jeugd Sponsor Actie per direct terug te nemen. Dit onder meer vanwege het drukproces van onze folders. Alle Jeugd Sponsor aanbiedingen die in de folders staan, blijven gewoon geldig. U zult er alleen geen sponsormunten meer bij ontvangen.

Wij rekenen en hopen op uw begrip. Zorg goed voor uzelf en elkaar!

Met vriendelijke groet,

Poiesz Supermarkten B.V.