Club van 50
De Club van 50 is een initiatief van de sponsorcommissie van SV Houtigehage. Het doel van deze club is om meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en geeft de club extra financiële ruimte om te investeren in bijvoorbeeld nieuwe trainingsmaterialen, wedstrijdkleding en trainingspakken voor onze teams.

Wie zijn de leden?
Deze club bestaat uit een groep mensen die SV Houtigehage een warm hart toedragen en op vrijwillige basis per jaar een bedrag van € 50,- (of meer) doneren.

Wat krijgen leden hiervoor terug?
• Een lidmaatschap van de Club van 50.
• Een vermelding op het Club van 50 bord in ons sportcomplex.
• Een vermelding op onze website.
• Vijf consumptie munten per jaar.
• Uiteraard eeuwige dankbaarheid.

Wie kan er lid worden van de club van 50?
Iedereen van 18 jaar of ouder mag lid worden van deze vereniging. Dit mag individueel of als koppel/team. Uiteraard zijn stichtingen/verenigingen/bedrijven ook welkom lid te worden van de Club van 50.

Hoe kan ik lid worden?
Lid worden kan door onderstaande formulier in te vullen. Vervolgens zal u een bevestiging krijgen van inschrijving. Ook is er een inschrijfformulier aanwezig in onze kantine.

Het lidmaatschap loopt van 1 juli t/m 30 juni. Het bedrag wordt jaarlijks eind augustus geïncasseerd.

Huidige leden die onze club een warm hart toedragen:

• Jakob Jan Hoeksma
  • Stichting Beheer Sporthal Houtigehage