Een ieder die de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt, dient zelf lid te worden van de supportersvereniging. Beneden de 18 jaar vallen de kinderen onder het lidmaatschap van ouders. Het lidmaatschap heeft als voordeel dat u aan alle door het bestuur van de supportersvereniging georganiseerde activiteiten mag deelnemen. Voor deelname aan de bingoavonden is een lidmaatschap en een leeftijd van 16 jaar of ouder vereist. Een groot voordeel van een lidmaatschap is, dat u op het zgn. “Kerstbal” gratis toegang heeft, terwijl niet-leden altijd entree dienen te betalen, welke voor twee personen in de meeste gevallen hoger uitvalt dan een lidmaatschap van onze vereniging. Het lidmaatschap wordt via een automatische incasso geïnd.

Het lidmaatschap bedraagt slechts € 6,00 per jaar. U kunt zich aanmelden door onderstaand formulier in te vullen. Bij het versturen van dit formulier gaat u tevens akkoord met onze Privacy Policy.

Voornaam*

Tussenvoegsel

Achternaam*

Adres*