SV Houtigehage heeft een actieve Supportersvereniging. Opgericht 18 september 1972. De vereniging heeft als doel gelden bijeen te brengen ter ondersteuning van de voetbalvereniging. De Supportersvereniging organiseert diverse activiteiten, o.a.: bingoavonden, bazaar, kerstbal en de verkoop van fanartikelen, waaronder: muts, sjaal, minidress, auto-banier, handdoek e.d. Met de opbrengsten uit de activiteiten springt de supportersvereniging (indien mogelijk) bij voor de gehele voetbalvereniging.

Gelukkig is het enthousiasme waarmee het bestuur van de Supportersvereniging werkt ook gezien door de leden. Zo groeide het ledenaantal de laatste seizoenen naar 180 leden. Het bestuur van de Supportersvereniging werkt nauw samen met het bestuur van de S.V. Houtigehage om alles rondom de wedstrijden in goede banen te leiden en het gezellig te maken / houden. Een ieder die een ROODGEEL HART heeft is van harte welkom bij de Supportersvereniging.

Ledenadministratie
Peter de Vries