Morgen start de Poiesz Jeugd Sponsor Actie. SV Houtigehage doet ook weer mee. Samen willen we weer zoveel mogelijk munten sparen voor onze vereniging. Dus vraag ook familie, vrienden en buren om te sparen voor onze vereniging! De koker voor onze vereniging staat bij de Poiesz in Opende. Doet u bij een andere Poisez vestiging uw boodschappen? Bewaar dan de munten en geef ze aan iemand van het bestuur. Dan zorgen wij ervoor dat de munten in de koker in Opende komen!

Tijdens de Jeugd Sponsor Actie krijgt u van 12 februari t/m 8 april a.s. elke week naast euro’s voordeel één Jeugd Sponsor Munt bij elke € 10,- aan boodschappen (excl. statiegeld). Daarnaast zijn er elke week aanbiedingen waarbij u extra Jeugd Sponsor Munten ontvangt.

Hoe meer gouden Jeugd Sponsor Munten onze vereniging verzamelt, hoe meer sponsorgeld wij aan het einde van de actie van Poiesz uitgekeerd krijgen. Deze gouden Jeugd Sponsor Munten kunt u in de koker doen van SV Houtigehage.