Met ingang van het seizoen 2018/2019 komen de dames van SV Houtigehage en ’t Fean ’58 met een gezamenlijk elftal uit in de competitie. De besturen van beide verenigingen zijn dit onlangs overeengekomen. De dames blijven wel lid van hun eigen vereniging.

Een aantal weken geleden werden we benaderd door it Fean ’58 of er een mogelijkheid was tot samenwerking m.b.t. de dames. Er zijn verschillende gesprekken gevoerd met de damesonderling en vertegenwoordigers van beide verenigingen. Uiteindelijk zijn we akkoord gegaan en zal het damesteam volgend seizoen in samenwerkingsverband in de competitie uitkomen. Houtigehage is de leidende vereniging en de trainingen en wedstrijden zullen dus bij ons plaatsvinden. In eerste instantie is de samenwerking voor één seizoen met de intentie om langer met elkaar door te gaan.