Vandaag moest Houtigehage JO15-1 winnen van Twijzel JO15-1 om kampioen te worden in de 4e klasse. Twijzel had aan een gelijkspel genoeg.

In een gelijkopgaande, fysieke wedstrijd trok Houtigehage uiteindelijk aan het langste eind door met 1 – 2 te winnen.

In de 1e helft scoorde Oeds Gal uit een penalty de 0 – 1. In de 2e helft kreeg Houtigehage wat ongelukkig de 1 – 1 tegen. Gelukkig was het Siebe Dekker die een kwartier voor tijd de winnende treffer kon maken.

Na de wedstrijd is er een feestje gevierd in de kantine van SV Houtigehage met patat en frikandellen en hebben ze een rondje gemaakt op de platte kar door Houtigehage en Boelenslaan!

Namens het bestuur van SV Houtigehage willen we alle spelers, trainers en leiders van JO15-1 feliciteren met het behaalde kampioenschap!