Voetbal is een spelletje voor jong en oud, iedereen beleeft er plezier aan. SV Houtigehage biedt haar leden de mogelijkheid om te trainen en te spelen in competitieverband of om gewoon lekker een potje te komen kijken. Het is één van de “spillen” in het dorp. Het zou zonde zijn dat deze inmiddels 91 jarige vereniging in de toekomst zou verdwijnen. Alles valt of staat echter bij het aanbod van vrijwilligers. Momenteel moeten wij het op bestuurlijk niveau doen met de kleinst mogelijke bezetting en dit is niet altijd even makkelijk.

Wij vragen dan ook om steun van mensen uit Houtigehage en Boelenslaan en omgeving om het voetbal in stand te houden.

Het hoeft geen taak te zijn waar je vele uren aan kwijt bent. Al zou het een aantal keer per jaar zijn dan zijn we binnen sommige functies/taken al geholpen.

Wat / wie zoeken wij:
– Bestuursleden (met of zonder bepaalde functie)
– Gastheren of dames voor de zondagen dat het eerste elftal thuis speelt
– Barpersoneel (met name voor de weekenden in het zaalseizoen)
– Enthousiaste jeugdleiders en trainers (eventueel tegen een kleine vergoeding)
– Eén of meerdere leiders van het dameselftal
– Jeugdbestuursleden
– Scheidsrechters
– Klusploeg
– Etc.

Denk jij je steentje bij te kunnen dragen neem dan contact op met Jakob Jan Hoeksma: 0646288246