Beste inwoners van Houtigehage en Boelenslaan,

Ook dit jaar organiseert SV Houtigehage weer een Kerstactie waarbij rollades, kerststollen en suikerbroden worden verkocht. Dit jaar gaat het iets anders dan andere jaren. Vanwege de Coronacrisis kunnen wij onze jeugdleden helaas niet huis aan huis laten verkopen en daarom doen we het middels deze bestellijst. De lijst kan voor 6 december worden ingeleverd in de brievenbus bij Jakob Jan Hoeksma, Ds. Visscherwei 14 in Houtigehage of bij Peter de Vries, Ritmasterswyk 13 in Boelenslaan.

Bestellingen mogen eventueel ook worden doorgegeven per email: jakobjan1908@hotmail.com. Voor vragen bel Jakob Jan Hoeksma: 0646288246

De bestellingen zullen bezorgd worden op zaterdag 19 december 2020. Het verschuldigde bedrag zal via een automatische incasso worden afgeschreven.

We hopen zoveel mogelijk te verkopen aangezien de club wel een steuntje in de rug kan gebruiken in deze moeilijke tijden.

De volgende producten kunnen worden gekocht:

Product Prijs per stuk
Rollade (varken) 1 kilo € 10,-