Het zondagvoetbal heeft de laatste jaren aan populariteit ingeboet. In de regio waar wij ons bevinden zijn de nodige verenigingen overgestapt richting het zaterdagvoetbal. Ook wij hebben hier zeer nadrukkelijk naar gekeken maar voorlopig blijven wij (1e elftal) nog op zondag spelen. Dit biedt echter ook kansen voor spelers uit de omgeving die graag op zondag willen spelen.

SV Houtigehage is dan ook op zoek naar spelers die graag willen spelen op de zondag. We zijn een kleine maar gezellige vereniging met een prachtig sportcomplex en een rijke historie.

Uiteraard zijn wij ook altijd op zoek naar spelers voor ons 2e elftal (zaterdag) ons damesteam en de verschillende jeugdteams. Ook op vrijdagavond hebben we teams die meedoen bij 35+, 45+ en vrouwen 30+ voetbal. Proeftrainen behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden.

Heb je interesse om bij ons te komen spelen dan kan je contact op nemen met Jakob Jan Hoeksma

(Tel: 06-46288246, Email: jakobjan1908@hotmail.com)