Iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. De Rabobank investeert een deel van haar winst in de maatschappij en organiseert daarom jaarlijks de Rabobank Clubsupport Campagne. SV Houtigehage neemt ook deel aan deze actie. Als Rabo-lid kun je stemmen op je favoriete clubs vanaf 5 t/m 27 september 2022.

Hoe kun je stemmen?
Alleen leden van de Rabobank kunnen deelnemen aan het stemmen. Je kunt je stem uitbrengen door in te loggen in de Rabo app of op de website van de Rabobank en ga vervolgens naar -Zelf regelen- en -Lidmaatschap-. Daar kun je via ClubSupport je stemmen uitbrengen op SV Houtigehage.

Wacht niet te lang!
Wil jij vv SV Houtigehage steunen en je stem uitbrengen? Wacht dan niet te lang! De stemperiode duurt tot en met dinsdag 27 september 2022