Andries Woudstra is inmiddels bezig aan zijn zevende seizoen als hoofdtrainer van Houtigehage. Twee maal wist hij een periode te pakken maar helaas bleef promotie naar de vierde klasse uit. Andries heeft aangegeven dat dit zijn laatste seizoen is als hoofdtrainer en daarom hebben wij onderstaande vacature uitgezet.

Hoofdtrainer SV Houtigehage 2023-2024

SV Houtigehage momenteel uitkomend in de 5e klasse zondag zoekt voor het seizoen 2023-2024 een enthousiaste hoofdtrainer voor de A-selectie.

Taken:
– Het verzorgen van de trainingen van de A-selectie op dinsdag- en donderdagavond.
– Het coachen/begeleiden van het eerste elftal op wedstrijddagen.
– Is samen met de leider verantwoordelijk voor de organisatie rondom het eerste elftal.

Profiel:
– In het bezit van de vereiste trainingspapieren.
– Moet zich thuis voelen binnen een echte “dorpsvereniging”.
– Moet tactisch en communicatief goed vaardig zijn.

SV Houtigehage beschikt over een prachtige accommodatie met sporthal en trainingsveld.

Voor meer informatie of sollicitatie neem contact op met J.J.Hoeksma
Jakobjan1908@hotmail.com