Ons bereikte het droevige bericht dat Bareld Nieuwenhuis afgelopen maandag 15 mei na een kort ziektebed is overleden. Bareld is 75 jaar oud geworden.

We herdenken Bareld als een persoon die zeer betrokken is geweest bij SV Houtigehage. Meer dan 35 jaar was hij onderdeel van het bestuur van SV Houtigehage in verschillende functies zoals secretaris en penningmeester. Verder was Bareld jarenlang bestuurslid van de Supportersvereniging en één van de initiatiefnemers om te komen tot realisatie van de sporthal. Later heeft hij jarenlang de functie van penningmeester van de Stichting Beheer Sporthal Houtigehage uitgevoerd. Bij de laatste bijzondere ledenvergadering van de vereniging moesten wij Bareld helaas al missen, hij was altijd aanwezig en ook hier zeer betrokken. Bareld was Erelid van SV Houtigehage, drager van een Gouden en Zilveren KNVB Speld en Lid in de Orde van Oranje Nassau.

Komende zondag 21 mei om 15:00 uur vindt de uitvaart van Bareld plaats in Crematorium Wâldhof te Opeinde. Gelegenheid tot condoleren is er voorafgaand vanaf 14:30 uur. Komende zondag zullen wij Bareld ook herdenken met een minuut stilte voorafgaand aan de laatste wedstrijd van het eerste elftal.

Wij wensen Anneke, Yme, Mirjam en kleinkinderen veel sterkte toe